SCMPNA0HBC0AM
A Scratch M5 CPC-t úgy tervezték, hogy a teljesítmény következő szintjét jelentse. A CPC technológia ugyanaz, mint amit a Formula1-ben használnak, és a Prologo szabadalmaztatta a kerékpársport számára. A 3D polimer kúpok maximalizálják a tapadást, amikor agresszív pozíciót vesz fel, és segítenek a nyeregben való gyors pozícióváltásban. A PAS nélküli változaton a speciális "AIR CPC" megoldást használjuk, amely az egyik polimerből többet használ, a másik pedig +10%-os léghűtést kínál a hagyományos zárt nyergekhez képest.
Az új "T SHAPE" kialakításnak, méretnek és ergonómiának köszönhetően a SCRATCH M5 CPC egy uniszex nyereg (férfiak és nők), amely alkalmas több kategóriában való használatra.
Az új MSS Multi Sector System, amelyet a Milánói Politechnikummal együttműködve terveztek, segít a kényelem és a teljesítmény javításában; az egymástól elkülönített aktív habpárnák egymástól függetlenül zónákat hoznak létre, amelyek okosan és egyénileg működnek, kedvezve a pedálozási fázisok természetes mozgásának mind a tolás, mind a húzás során, elnyelve a rezgéseket, amelyeket az alap a nyeregre továbbít. Az M5 kerek formája lehetővé teszi a medence természetes elfordulását, stabilitást és támogatást teremtve az ágyéki területek számára, és a nyomások nagyobb felületen való eloszlását.
A PAS (Perineal Area System) egy csatorna, amelyet úgy terveztek, hogy kiküszöbölje a nyomáscsúcsokat és a zsibbadást, javítva a véráramlást. Különleges ergonómiai kialakítása, amelyet a változó sűrűségű habok segítenek, kiküszöböli az érintkezési pontokat a prosztata-genitális területen. A PAS-csatorna ideális azon felhasználók számára, akik hosszú és közepes távolságokon a kényelemmel kombinált teljesítményt részesítik előnyben.
Shape: Round
Szint: Performance
Méret: 250 x 140 mm
Tömeg: 145 / 210 g
Sín: NACK 7 x 9.3 mm / TIROX 7 mm
Tech: CPC, PAS
Színek: Fekete, Fekete/fehér
PAS: A csatornát úgy tervezték, hogy a véráramlás javításával kiküszöbölje a nyomáscsúcsokat és a zsibbadást.
CPC: 3D kúpok, amelyek maximalizálják a tapadást és stabilitást, ütéscsillapítást és léghűtést.
NACK: Szénszálas, kevlár és alumínium szálak kerülnek a nyeregcső rögzítési területére, amelyeket a Braided Carbon Rail (BCR) nevű gyártási eljárással kezelnek. Max. megengedett meghúzás