SCMPTN0HB00AM
A Scratch M5 4.0 technológiát használ; Méretét, formáját és ergonómiáját tekintve innovatív, így többféle felhasználásra és szakterületre is alkalmas.
Új kialakításának, méretének és ergonomikus "T SHAPE" formájának köszönhetően a Scratch M5 uniszex.
A méretek 250 x 140 mm, a tömegek pedig a modellkonfigurációtól függően változnak: a Nack karbon változat mindössze 134 gr, míg a Tirox változat (könnyű ötvözött acél) 201 gr.
Az új MSS-Multi Sector System ülésrendszer, amelyet a milánói politechnikummal együttműködésben terveztek, hozzájárul a jobb kényelemhez és a teljesítményhez. Az aktív és elválasztott habok 5 zónát hoznak létre, amelyek intelligens és egyéni módon működnek, elősegítve a normál pedálozást mind tolás, mind húzás közben.
A Scratch M5 lekerekített alakja lehetővé teszi a medence természetes forgását, így stabilitást és támasztást biztosít az ágyéki régió számára; a nyomás nagyobb felületen való eloszlásának is kedvez.
Fájdalommentes pedálozás a Prologo szabadalmaztatott kivágásával: PAS rendszer. Ezt a csatornát a test alakja köré tervezték, hogy elkerülje a nyomáscsúcsokat és a zsibbadást a perineális területen, lehetővé téve, hogy több órán át pedálozhasson kényelmetlenség vagy erővesztés nélkül.
Shape: Round
Szint: Performance / Sport
Méret: 250 x 140 mm
Tömeg: 134 / 201 g
Sín: NACK 7 x 9.3 mm / TIROX 7 mm
Tech: MSS, PAS
Színek: Fekete, Fekete/fehér, természetes színek
NACK
Szénszálas, kevlár és alumínium szálak kerülnek a nyeregcső rögzítési területére, amelyeket a Braided Carbon Rail (BCR) nevű gyártási eljárással kezelnek. Max. megengedett meghúzási nyomaték: 8 Nm
TIROX
A sín könnyűszerkezetes acél, rendkívül ellenálló a vonóerővel és a torzióval szemben, köszönhetően a fizikai tulajdonságainak. Súlya miatt a légi közlekedésben és a repülőgépiparban használják. Max. megengedett meghúzási nyomaték: 12 Nm
MSS
Multi Sector System: Bemutatjuk ezt az új forradalmi technológiát. Három különböző egyedi zóna van feltérképezve és elválasztva a nyereg mentén, mindegyik különböző habokból és egycellás párnázásból áll. Ezek a területek egymástól függetlenül működnek, és alkalmazkodnak minden kerékpáros pozícióhoz.
PAS
A csatornát úgy tervezték, hogy a véráramlás javításával ki