SCM5NA0HBC0AM
A Scratch M5 CPC a teljesítmény következő szintjét nyújtja. A CPC technológia ugyanaz, mint a Formula1-ben, amelyet a Prologo szabadalmaztatott a kerékpáros ipar számára. A 3D polimer kúpok maximalizálják a tapadást, amikor agresszív pozíciót vesznek fel, és segítik a gyors pozícióváltást a nyeregben. A PAS nélküli változatnál a speciális „AIR CPC”, amely több helyet foglal el az egyik és a másik polimerből, +10%-os léghűtést kínál, mint a hagyományos zárt nyergek.
Az új „T SHAPE” kialakításnak, méretnek és ergonómiának köszönhetően a SCRATCH M5 CPC egy uniszex nyereg, amely többféle sportágban is használható.
Az új MSS Multi Sector System, amelyet a Milánói Műszaki Egyetemmel együttműködésben terveztek, segít a kényelem és a teljesítmény javításában; az egymástól elválasztott aktív habszivacs párnák egymástól függetlenül okosan és egyénileg működő zónákat hoznak létre, kedvezve a pedálozási fázisok természetes mozgásának mind a tolásban, mind a húzásban, elnyelve a rezgéseket, amelyeket az alap a nyeregnek ad át. Az M5 kerek formája lehetővé teszi a medence természetes forgását, stabilitást és támogatást biztosítva az ágyéki területeknek, valamint a nyomás eloszlását nagyobb felületen.
Fájdalommentes tekerés a Prologo szabadalmaztatott kivágásával: PAS rendszer. Ezt a csatornát a test alakja köré tervezték, hogy elkerülje a nyomáscsúcsokat és a zsibbadást a perineális területen, lehetővé téve, hogy több órán át pedálozhasson kellemetlen érzés vagy erővesztés nélkül.).
Shape: Round
Szint: Performance / Sport
Méret: 250 x 140 mm
Tömeg: 166 / 207 g
sín: NACK 7 x 9.3 mm / TIROX 7 mm
Tech: MSS, CPC, Active Base
Színek: Fekete, Fekete/fehér
NACK
Szénszálas, kevlár és alumínium szálak kerülnek a nyeregcső rögzítési területére, amelyeket a Braided Carbon Rail (BCR) nevű gyártási eljárással kezelnek. Max. megengedett meghúzási nyomaték: 8 Nm
TIROX
A sín könnyűszerkezetes acél, rendkívül ellenálló a vonóerővel és a torzióval szemben, köszönhetően a fizikai tulajdonságainak. Súlya miatt a légi közlekedésben és a repülőgépiparban használják. Max. megengedett meghúzási nyomaték: 12 Nm
MSS
Multi Sector System: Bemutatjuk ezt az új forradalmi technológiát. Három különböző egyedi zóna van feltérképezve és elválasztva a nyereg mentén, mindegyik különböző habokból és egycellás párnázásból ál